چگونه حساب اینستاگرام غیر فعال شده یا حذف شده خود را فعال کنیم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد فعال‌سازی مجدد حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را داشته باشید. متاسفانه این عمل خلاف سیاست‌های اینستاگرام است، اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را بازیابی کنید. با فست فالو همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هم اکنون بخش عظیمی از کاربران فعال این اپلیکیشن را ایرانی‌های علاقمند به عکس‌برداری و سلفی گرفتن تشکیل می‌دهند. اما اینستاگرام دارای قوانین و سیاست‌های خاصی است که گاها عجیب به نظر می‌رسند.

به عنوان مثال اینستاگرام به کاربر اجازه نمی‌دهد که اکانت یا حساب غیرفعال شده (Deactive) یا حذف شده (Delete) خود را مجددا فعال کند. اما روش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را باز پس گرفته و به نوعی حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را بار دیگر فعال کنید. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی انجام این عمل را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

فست فالو راز اصلی فروشندگان فالور اینستاگرام
تلگرام : fastflw@

چگونه حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده را دوباره فعال کنیم؟

در قدم اول لازم دانستیم که توضیحاتی در مورد قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در توضیحات بخش Privacy and Policity اینستاگرام به وضوح در رابطه با وضعیت حساب‌های حذف شده توضیحاتی داده شده است.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

  • در ابتدا باید بدانید که اینستاگرام بی‌دلیل حساب یا اکانت شما را حذف نمی‌کند. تا زمانی که به قوانین و مقررات استفاده از اینستاگرام احترام گذاشته و از آن به درستی استفاده کنید، حساب شما از سوی اینستاگرام حذف نمی‌شود. بنابراین حذف اکانت از سوی خود اینستاگرام تنها در شرایطی انجام می‌شود که کاربر قوانین و مقررات استفاده از این شبکه اجتماعی را نقض کرده باشد. هیچ فردی نمی‌تواند برای اینستاگرام درخواست حذف حساب کاربری شخص دیگری را ارسال کند و اینستاگرام بی‌دلیل نسبت به حذف آن وارد عمل شود. به منظور گزارش نقض قوانین از سوی کاربران قابلیتی با نام Report یا گزارش تعریف شده که استفاده از آن هم قوانین و مقررات خاص خود را دارد.
  • دقت داشته باشید که اگر بنا به هر دلیلی حساب کاربری یا حساب اینستاگرام کاربر غیرفعال یا حذف شود، تمام عکس‌ها، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها و … حساب مورد نظر بلافاصله و برای همیشه حذف می‌شوند.
  • اگر فکر می‌کنید که قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض نکرده‌اید و خودتان هم به طور دستی نسبت به غیرفعال یا حذف حساب اینستاگرام‌تان اقدام نکرده‌اید اما حسابتان حذف شده، احتمالا اکانت اینستاگرام شما توسط فردی سودجو هک شده و وی نسبت به حذف یا غیرفعال کردن آن اقدام کرده است. متاسفانه در این شرایط هم اینستاگرام حساب یا اکانت هک شده شما را به شما باز نمی‌گرداند و در واقع انتخاب رمز عبور و بی‌دقتی خود کاربر را دلیل بروز این مشکل می‌داند. بنابراین حتی اگر حساب اینستاگرام شما هک و حذف شد هم نمی‌توانید از اینستاگرام بخواهید که دوباره آن را فعال کند.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

اگر حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید با همان آدرس ایمیل قبلی خود یک حساب جدید در اینستاگرام بسازید. البته در این شرایط باید نام کاربری یا یوزرنیم (Username) شما نسبت به آنچه که قبلا انتخاب کرده بودید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که ثبت نام کردن و ساخت یک حساب یا اکانت جدید با استفاده از آدرس ایمیل مشابه و قبلی منجر به بازیابی اطلاعات اکانت پیشین شما نمی‌شود.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

در برخی از شرایط ممکن است حساب کاربری یا حساب اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. اگر از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کرده‌اید و نسبت به غیرفعال کردن دستی حساب خود اقدام نکرده‌اید اما با این حال نمی‌توانید از طریق دستگاه هوشمند خود وارد حساب کاربریتان شوید، این احتمال وجود دارد که با تغییر دستگاه و تلاش مجدد به منظور لاگین شدن بتوانید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. در این شرایط حساب اینستاگرام‌تان حذف یا غیرفعال نشده و تنها مشکل خاصی منجر به عدم موفقیت شما در ورود به اکانت اینستاگرام‌تان شده است که با تغییر دستگاه احتمالا برطرف می‌شود.

  • در دستگاه‌های آی او اسی اپل گاها دیده می‌شود که اپل آیدی (Apple ID) دستگاه منجر به بروز خطا در لاگین شدن به حساب کاربری اینستاگرام افراد می‌شود. در این شرایط سعی کنید که با استفاده از کامپیوتر و مرورگر خود وارد حساب اینستاگرام‌تان شوید.
  • در بسیاری از موارد هم دیده شده که پس از به روز رسانی سیستم عامل دستگاه مشکلاتی در لاگین شدن یا ورود به حساب کاربری افراد در اینستاگرام ایجاد شده است. در این شرایط هم سعی کنید که فرآیند ورود به حساب کاربری خود را از طریق کامپیوتر امتحان نمایید.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

اگر با انجام موارد فوق باز هم مشکل لاگین یا ورود به حساب اینستاگرام شما برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل خاصی در فرآیند لاگین و اطلاعات مورد نیاز سرورهای اینستاگرام ایجاد شده باشد. دقت کنید که در این شرایط باید مطمئن باشید که حساب خود را به طور دستی غیرفعال یا حذف نکرده‌اید و از قوانین اینستاگرام هم پیروی کرده‌اید. اگر با مشکل این چنینی مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که اطلاعات خود را ریست کنید و بار دیگر به منظور لاگین شدن در اکانت اینستاگرام خود تلاش نمایید.

 حساب اینستاگرامreactive-instagram-5

بدین منظور توصیه می‌کنیم که ابتدا رمز عبور خود را از طریق فیسبوک ریست (Reset) کنید. شما از طریق حساب فیسبوک خود می‌توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را ریست کنید. البته این امر تا زمانی امکان‌پذیر است که حساب اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در ارتباط بوده و اصطلاحا همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه لاگین یا ورود به حساب اپلیکیشن اینستاگرام گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.
  • حال گزینه با عنوان Reset Using Facebook را انتخاب نمایید.
  • حال وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.
  • با انجام این عمل امکان ریست کردن رمز عبور حساب اینستاگرام شما ارائه می‌شود. برای توضیحات دقیق‌تر می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

از طریق آدرس ایمیل ثبت شده یا اصطلاحا رجیستر شده حساب اینستاگرام‌تان هم می‌توانید نسبت به ریست کردن یا تغیر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید. اگر حساب اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک در ارتباط نیست می‌توانید از این روش به منظور ریست کردن رمز عبور خود استفاده نمایید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه لاگین یا ورود به حساب اپلیکیشن اینستاگرام گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Username or Email را انتخاب کنید.
  • با وارد کردن نام کاربری یا آدرس ایمیل خود به دنبال اکانت اینستاگرام خود بگردید.
  • پس از یافتن اکانت اینستاگرام‌تان، گزینه Send a Password Reset Email را انتخاب کنید.
  • ایمیل‌های دریافتی خود را بررسی نمایید. در این شرایط از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت کرده‌اید که حاوی یک لینک است. این لینک را انتخاب کنید.
  • حال می‌توانید یک رمز عبور جدید را برای حساب یا اکانت اینستاگرام خود تعریف کنید.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

دقت داشته باشید که اگر از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت نکردید، حتما بخش Spam ایمیل خود را هم بررسی کنید.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

اگر بنا به هر دلیلی لینک ریست کردن رمز عبور ارسالی به ایمیل شما درست عمل نکرد، مجددا مراحل پیشین را انجام دهید. لینک‌هایی که اینستاگرام به منظور ریست کردن رمز عبور به آدرس ایمیل کاربر ارسال می‌کند دارای محدودیت زمانی هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که تأخیر شما در کلیک بر روی لینک مورد نظر منجر به بروز مشکل در فرآیند ریست کردن رمز عبور از طریق ایمیل شده باشد.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

اگر در زمانی که به جستجوی حساب کاربری خود می‌پردازید، اینستاگرام نتوانست نام کاربری حساب شما را پیدا کند، سعی کنید که با استفاده از آدرس ایمیل رجیستر شده خود نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید از آدرس URL تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده پیشین خود در توییتر یا فیسبوک هم به منظور یافتن حساب اینستاگرام‌تان استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر با انجام تمام موارد ذکر شده باز هم با پیغام No Account Found مواجه شدید، بدون تردید حساب یا اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

اگر در حین وارد کردن آدرس ایمیل خود با پیغام فوق مواجه شدید این احتمال وجود دارد که آدرس ایمیل ثبت شده در حساب کاربری خود را فراموش کرده باشید. سعی کنید که تمام ایمیل‌هایی که تصور می‌کنید ممکن است با آن‌ها در اینستاگرام رجیستر شده باشید را در صفحه مورد نظر وارد نمایید.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم تا زمانی که شما از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کنید، اینستاگرام نسبت به حذف یا غیرفعال کردن حسابتان اقدام نمی‌کند. حال شاید تمایل داشته باشید که بدانید قوانین و مقررات اینستاگرام به چه صورت است؟ در بخش زیر گزیده‌ای از قوانین و مقررات اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم:

  • تصاویر و ویدئوهایی که در حساب خود آپلود می‌کنید باید متعلق به شما باشند. انتشار تصاویر سایر افراد و ایجاد حساب‌های کاربری فیک (Fake) یا جعلی منجر به نقض قوانین اینستاگرام می‌شود.
  • اینستاگرام از انتشار تصاویر و ویدئوهای مبتذل جلوگیری می‌کند. انتشار و اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای مبتذل منجر به نقض قوانین اینستاگرام شده و در این شرایط اینستاگرام به سرعت حساب شما را مسدود می‌نماید.
  • اینستاگرام نسبت به انتشار و اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای آزاردهنده به مراتب حساس است. اشتراک‌گذاری محتوای آزاردهنده نظیر خودآزاری، خونریزی، صدمه زدن به حیوانات و غیره سریعا از سوی اینستاگرام سرکوب شده و نهایتا بدین صورت حساب شما مسدود می‌شود.
  • اگر در اینستاگرام برای سایر افراد ایجاد مزاحمت کنید و آن‌ها برای سرورهای اینستاگرام بر علیه شما گزارش تخلف یا Report ارسال کنند ممکن است در یک چشم به هم زدن حساب یا اکانت اینستاگرام خود را از دست دهید.

فعال کردن دوباره اینستاگرام حساب اینستاگرام

اگر شما شرایط استفاده از اینستاگرام را نداشته باشید هم حسابتان می‌تواند بدون هیچ عذری مسدود یا غیرفعال شود. برخی از شرایط اولیه استفاده از اینستاگرام به شرح زیر هستند:

  • کاربر باید حداقل 13 سال داشته باشد.
  • کاربر اجازه انتشار تصاویر مبتذل، حاوی خشونت، نفرت، پیام‌های غیراخلاقی و … را ندارد.
  • فروش و معامله حساب کاربری اینستاگرام امری غیرقانونی است.
  • تمام مسئولیت‌های امنیتی حساب کاربری اینستاگرام بر عهده خود کاربر است.
  • کاربر نباید منجر به آزار و اذیت، تهدید و مزاحمت دیگران شود.
  • استفاده از اینستاگرام به منظور ترویج موارد غیرقانونی و غیرمجاز نقض قوانین و شرایط اینستاگرام است.
  • ساخت روبات اینستاگرام و موارد این چنینی مجاز نیست.

نکته: بار دیگر اشاره می‌کنیم که درست و دقیق طی کردن مراحل فوق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کوچک‌ترین اشتباه از سوی شما می‌تواند پروسه بازیابی اکانت اینستاگرام را دچار مشکل کند. 

به طور کلی اگر از حذف ناگهانی تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده خود در اینستاگرام بیم دارید و این موضوع برایتان حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم که حتما نسخه‌ای از این تصاویر را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید.

راز اصلی فروشندگان فالور اینستاگرام
پشتیبانی تلگرام : fastflw@



نظر شما:




Telegram

.: تمامی حقوق برای سایت فست فالو محفوظ است :.

اخبار

سرویس جدید
سرویس جدید تلگرام
ممبر فیک کانال و گروه تلگرام
- ممبر فیک تلگرام با استارت آنی و ظرفیت بالا به پنل اضافه شد.
- این سرور توانایی انجام سفارشات برای همه نوع کانال و گروه (خصوصی و عمومی) رو دارد

🔷️ مشخصات سرور:
🔻 حداقل تعداد سفارش : ۵۰۰ عدد
🔻 حداکثر تعداد در هر سفارش: ۱۰ هزار عدد
🔹️ حداکثر برای هر لینک: ۵۰ هزار عدد
💰 قیمت برای اعضا: استثنایی
قبل از ثبت سفارش توضیحات سرویس را مطالعه نمایید

اطلاعیه
سرویس های آمار اینستاگرام:
با توجه به اعلام اینستاگرام به تمامی کاربران،ممکن است در بخش آمار پست، آمار دقیق به کاربر ارائه ندهد.
این یک باگ در اینستاگرام می باشد که توسط این شرکت به اطلاع تمامی کاربران رسیده است.
با توجه به این موضوع: در صورتی که از سرویس های آمار اینستاگرام استفاده می نمایید، آگاه باشید سفارش انجام خواهد شد ولی ممکن است آمار دقیق،اینستاگرام به شما نمایش ندهد.
اعلان اینستاگرام👇

سرویس جدید
- سرویس های جدید اینستاگرام Reel به سایت افزوده شد.
- اینستاگرام Reels چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟جهت دیدن آموزش اینجا کلیک نمایید
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس جدید
- رای مسابقه استوری [Quiz Votes]
- ثبت سفارش از منو ویو استوی |Story|
- توضیحات سرویس را حتما مطالعه نمایید

فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس های جدید
سرویس های Likee
سرویس
فالور لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد
سرویس ویو لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد
سرویس لایک لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد
سرویس شیر ویدیو لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد

سرویس جدید
سرویس های جدید فست فالو
پروفایل ویزیت استوری 
چک لینک استوری
ثبت سفارش از منو ویو استوری

سرویس جدید
سرویس کامنت سفارشی با اکانت دارای تیک آبی به سایت و تمامی نمایندگی ها افزوده شد
سرویس کامنت رندوم با اکانت دارای تیک آبی به سایت و تمامی نمایندگی ها افزوده شد
قبل از هرگونه ثبت سفارش توضیحات سرویس را با دقت مطالعه نمایید

تخفیف!
آیا می دانستید با عضویت در وب سایت فست فالو بین 5 الی 60 درصد بر روی  سرویس ها تخفیف خواهید گرفت!
با عضویت قیمت ها به صورت خودکار برای شما نمایندگی خواهد شد!
تخفیف های منو شگفت انگیز را از دست ندهید، قیمت برای اعضای سایت استثنایی می باشد!

فست فالو راز اصلی افزایش لایک و فالوور شبکه های اجتماعی


اطلاعیه مهم
باتوجه به محدودیت های جدید اینستاگرام سرویس های لایک ارزان ممکن است ریزش داشته باشند
تا اطلاع ثانوی بهتر است از کلیپ در اینستاگرام استفاده نمایید
و از سرویس های ویو استفاده شود.
در صورت ثبت سفارش لایک ریزش به عهده کاربر می باشد

IGTV
👍 سرویس جدید لایک ایرانی IGTV به سایت افزوده شد.

💬 سرویس جدید کامنت رندوم ایرانی IGTV به سایت افزوده شد،

💬 سرویس جدید کامنت سفارشی ایرانی IGTV به سایت افزوده شد.

👏قیمت سرویس های لایو مجدد کاهش یافت

💥تخفیف های بیشتر در راه است💥

شگفت انگیز
تخفیف های سرویس های شگفت انگیز از دست ندید
قیمت برای اعضای سایت استثنایی
10
هزار ویو + ایمپرشن هدیه فقط: 680 تومان
25 هزار ویو + ایمپرشن هدیه فقط: 3400 تومان
100 هزار ویو + ایمپرشن هدیه فقط: 13400 تومان
قیمت های فوق فقط برای اعضای سایت می باشد

خبر خوب
جهت رفاه حال کاربران 2 سرویس لایک بسیار ارزان به سایت افزوده شد.
قیمت برای اعضای سایت استثنایی
شروع قیمت لایک ارزان سرویس 1:
1250 تومان
شروع قیمت لایک ارزان سرویس 2: 460 تومان
قیمت های فوق فقط برای اعضای سایت می باشد


علاوه بر کامنت سفارشی با کاربران ایرانی

سرویس لایک کامنت هم فعال شد!
با این سرویس شما عزیزان میتوانید برای یک کامنت خاص لایک سفارش دهید😮

 برای مثال زیر پست یک سلبریتی کامنت بگذارید و برای کامنت خود لایک کامنت سفارش دهید با خرید لایک کامنت، کامنت شما علاوه بر لایک شدن در کامنت های اول پست نمایش داده می شود😮

💥سفارش از منو کامنت اینستاگرام💥



فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های مجازی
افزایش فالور لایک ممبر تلگرام.... 

کانال تلگرام: fastflw@

اعطای سایت نمایندگی
خبر خوب
با توجه به هزینه های زیاد راه اندازی یک وب سایت  فروشگاهی تیم فست فالو شرایطی را برای شما دوستان عزیز ایجاد کرده است تا بتوانید فقط با پرداخت هزینه هاست و دامین برای خود یک وب سایت افزایش فالور و لایک....شبکه های اجتماعی داشته باشید و درآمد قابل توجهی را داشته باشین
جهت اطلاع بیشتر و درخواست سفارش بعد از ثبت نام در وب سایت از منو جدید اعطای وب سایت نمایندگی اقدام نمایید

فست فالو راز اصلی افزایش لایک و فالوور شبکه های اجتماعی

#ویو_خودکار
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

#لایک_خودکار
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

#منشن
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

#کامنت_سفارشی
سرويس جذاب ديگه ای داريم به نام كامنت سفارشی كه به راحتی ميتونی
كامنت دلخواهتو تايپ كنی
و
بعد از گذشت چند دقيقه زير پستت مشاهدش كنی

سفارش از منوی #کامنت اینستاگرام

____________________
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های مجازی

#دایرکت
پست دلخواهتو با يك متن براي فالورای هدفت ميتونی ارسال كنی

اين يه راه جذاب برای جذب فالور فعاله 

سفارش از منوی: اینستاگرام منشن/هشتگ/دایرکت

____________________
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های مجازی

سرویس های جدید
سرویس های ویو خودکار به سایت افزوده شد
سرویس های لایک خودکار به سایت افزوده شد
سرویس های منشن از فالور های هدف به سایت افزوده شد
سرویس های منشن از لیست انتخابی شما به سایت افزوده شد

سرعت
سلام دوستان عزیز 

Tik Tok
 TikTok 

سرویس های افزایش فالوور / لایک / شِیر ویدو تیک توک به سایت افزوده شد

تخفیف روز
سرویس جدید
کانال تلگرام
خدمات بیشتر تلگرام
اطلاعیه
اطلاعیه

به علت محدودیت ها و سختگیری های اخیر اینستاگرام تمامی سرور های لایک و فالور ایران و تمام دنیا بهم ریخته و بسیار بی کیفیت و کند و ناقص شده اند.
از سرویس های با کیفیت تر استفاده نمایید.افت سرعت در برخی از سرویس ها کاملا طبیعی می باشد.
سرویس های اورژانسی بر روی پنل ها فعال میشود.

بنابراین تصمیم گرفتیم خدمات با کیفیتی ارائه کنیم تا از این سری مشکلات اینستاگرام عبور کنیم و بتوانیم مجددا خدمات ارزان و با ثبات و با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهیم.

این قول را میدهیم که بمحض برطرف شدن مشکلات اینستاگرام و سرورهای لایک و فالور قیمت سرویس های اورژانسی را کاهش دهیم و خدمات ارزان و مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم.
قیمت برای اعضای سایت نمایندگی می باشد.

فست فالو نمایندگی اصلی فروشندگان فالور و لایک

 از اینکه ما را انتخاب کردید سپاس گذاریم.

اطلاعیه

30